Monday, August 25, 2008

At first it was insinuated that he was involved in a murder and now he is a practising Hindu! WHAT'S NEXT!

Kasihan BABI sungguh terdesak/ So sad for BABI for he appears to be very desperate!




At a press conference at his headquarters at Permatang Pauh, BABI told a group of journalists Deputy Prime Minister Najib Razak a practising Hindu. He is telling the voters of Permatang Pauh that Najib's swearing upon the Holy Koran at a mosque is invalid because he (Najib) is a Hindu!

You know what you can believe BABI for all I care but the way I see it he is a desperate man hanging on dear life on few of the lies that he still holds, sad so very sad!

Frankly I cannot take this pathetic attempt by BABI in his futile attempt to convince voters that he is clean why he did not himself swear on a Holy Koran that he is not a sodomite, anymore. BABI said the proof Najib a Hindu is based on a Statutory Declaration made by an Indian driver who knew for a "fact" Najib is a practising Hindu.


Below is the extract from AGENDADAILY:



Demi politik....Anwar fitnah Najib amal agama Hindu

Demi politik tergamak Anwar fitnah Najib amal acara keagamaan Hindu…. Calon Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim hari Isnin membuat fitnah terbaru terhdap Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak mengamalkan acara kegamaan Hindu.

Pada sidang media di pejabat Yayasan Aman, bilik gerakan PKR di Permatang Pauh, Anwar membuat fitnah terbaru itu sebagai menjawab desakan kenapa beliau tidak mahu bersumpah mengikut cara Islam bagi membersihkan dirinya daripada dakwaan meliwat bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan.

“Najib angkat sumpah (merujuk kepada sumpah Najib di Masjid Guar Perahu, Jumaat malam) esok dia pergi sumpah Hindu dia pulak…adakah lusa dia nak pergi masjid lain angkat sumpah nak betulkan sumpah Hindu dia tu pula,” katanya.

Beliau dipercayai merujuk mengenai Hindu itu berdasarkan penyiaran akuan bersumpah seorang lelaki India beragama Hindu oleh pengendali laman web Malaysia Today, Raja Petra Kamaruddin yang menuduh Najib mengamalkan upacara sembayang mengikut agama Hindu.

Dalam akuan bersumpah itu, Najib didakwa membawa seorang sami Hindu ke rumahnya setiap bulan bagi mengadakan acara sembahyang mengikut cara Hindu dengan duduk di hadapan api serta menggunakan segala peralatan acara keagamaan itu.

Fitnah terbaru Anwar itu dilihat sebagai usaha beliau untuk mengalihkan perhatian daripada isu sebenar yang dihadapinya. Antara isu yang dihadapi Anwar ialah desakan agar beliau bersumpah bagi membersihkan dirinya dalam isu liwat. Kedua, desakan agar beliau memberisihkan namanya ekoran pendedahan teman karibnya, Datuk S Nallakarupan bahawa Anwar menerima wang daripada syarikat judi 4-nombor ekor, Magnum Corporation.


ends



21 comments:

Neutral Observer said...

Masterspin yang berkata busuk, dari hati busuk & tentulah jiwanya juga burok.


Penilaian saya ketika interview sesiapa;
-Jika orang itu mengata buruk dalam 80% dari pada apa TUTUR KATA
-maka sebenarnya orang itulah
buruk.

Nuar objektif ceramahnya ialah membenci pemimpin & kandungan ceramahnya cuma 20% idea, selainnya keburukan dirinya.
-ramah & lawaknya bertujuan membenci orang2 yang dia tak suka-seolah2 mereka syaitan.

Masterspin?-maka sebenarnya orang itulah buruk.

bz said...

NO... Setuju sangat...

Saya tidak pernah menyokong anwar disebabkan perangai dan tingkahlakunya. Kalau baik isi hatinya, baiklah perangainya. Pada tuhan, pada orang (kawan dan musuh) dan juga pada diri sendiri. Apa lagi yg baik yg tinggal dalam dirinya?

buttercity said...

Hehe.. :p

buttercity

Anonymous said...

Kebanyakan kan malaysian are soooo damn stupid to believe BABI .
Esok tengok la mesti dia menang punya ... frust betol . Buat kotor negara aje.

kalau dah babi tu tetap babi jugak .


Anti BABI

nasikandaq said...

Aku CABAR Ramlang Porigi bersumpah laknat yang dia tidak berbohong semasa bercakap di Permatang Pauh. Ada berani ka Bro?

straycat's strut said...

Hi Pasquale,

I m writing today from middle-east and I really hope that by the time I am home, my malaysia has not been sold by a pig.

I had this conversation with one of the labourers in my company here:

Me: Whats your name?
Labourer: ....(I really forgot)
Me: Where are u from?
Labourer: Myanmar
Me: Been here Long?
Labourer: 13 years.
Me: Go back (to your country) often?
Labourer: I cant
Me: Why?
Labouer: They dont want me. I am a muslim.
Me: Oh... you have a family?
Labourer: Yes.
Me: Any Children?
Labourer: I have six.
Me: So, you are not going to see them?
Labourer: (He just shook his head and lowered his eyes).

I dont have any word to say to him. I could only say I am sorry and walked away. I kept thinking about the guy the whole night.

And I kept thinking about Anwar who may win PP 2moro, the future of my children, my race...

Stop anwar.

J said...

Anwar next PM of Malaysia LOL@Pasquale.
Are you upset by the outcome LOUDMOUTH`?
"Every great man, every successful man, no matter what the field of endeavor, has known the magic that lies in these words: every adversity has the seed of an equivalent or greater benefit."

Citra said...

You and Tun M can start booking your flight ticket to zimbabwe.

Reformasi!!

Razif Hamzah said...

Too late, staycat strut. Stay in the Middle East. Don't come back.

Anwar has won.

Anonymous said...

it doesn't have to be about our race all the time 'straycat'! it has to be about the future of Malaysians...unless your definition of Malaysia is a country for Malays first, and Chinese/Indians second. i have chinese and indian friends too, why don't they support BN anymore? because they have had enough of UMNO's politicking and for stirring up racial sentiments all the time!

Thank God for granting Anwar victory. Allahu akbar (God is great)!

Anonymous said...

BN has declared defeat in a by-election against opposition leader Anwar Ibrahim who will return to parliament after a decade-long absence.

BrightEyes said...

Yay! B.A.B.I. won!


Woooooooooo Hooooooooooooo!

Selina said...

laughing at you pasquale Loudmouth
Anwar will be the next PM hhhehehehe

aishah said...

Pasquale LOUDMOUTH
http://www.petitiononline.com/6ai18u26/

sign it!!!!!

nazre said...

Bagi singkatan sesama muslim "BABI" dah cukup untuk orang menilai blogger seperti anda. Nanti kalau orang tulis P.A.S.Q.U.A.L.E satu-satu huruf maksud yang lagi teruk baru kena kat muka sebijik...

Anonymous said...

Najib is a true gentleman if he really saw that Hindu bomoh. It shows he is not racist but a true electic person.He has not stopped Indians from using their temple bells. Najib has an open mind and does not mind accepting help from anyone. Maybe he & Rosmah just wanted to make their Indian friend(s) happy when they allowed the black magic thing to happen at their place. Yes, let's stop Anwar.

Anonymous said...

man oh man....

Malaysians, as always, are really really stupid..

People can't decide who's right and who's wrong by casting their votes on certain parties..Because democracy is subjective..People can only votes to choose their leaders..

Only courts can decide who's guilty and who's innocents..So please my Malaysian friends..Don't be so stupid and say people has decided who's right and who's wrong..

and based on the by-election result yesterday, it is obvious that YOU MALAYSIANS had chose:

1. Hatred over harmonies
2. Slanders over facts
3. Criminals over Islam (Eat that
!!)PAS
4. SD over Swearing in the name of
god (Eat that too PAS!!! So much
for ISLAM as MALAYSIA's OFFICIAL
RELIGION, huh?)
5. Disgrace over sovereignty (of
your country..To Other
countries, you can rape
MALAYSIA and it's people openly
now)
6. Violence over civilization
7. Doom over development (of your
country)
8. Empty promises over your race's
rights (all races!)

Based on that, please spare your Country's founding fathers' dignity BY NOT SAYING that MALAYSIANS are not stupid compare to years before because currently, YOU MALAYSIANS ARE STUPID MORE THAN EVER...

ANNONYMOUS III

Anonymous said...

ANWAR WON! ANWAR WON! HIP, HIP HOORAY!!!!!!!

Raja Petai Kamaruzaman said...

Haa, terkinja2 Anwar menang. Cuba tengok perangai Anwar tu, makin lama makin meroyan nampaknya. Sampai boleh menuduh orang sesama Islam mengamalkan Hindu. Apa cerita Anwar ni? Kenapa makin melalut, dah terdesak sangat ke nak menjatuhkan kerajaan dan menaikkan diri sendiri?

Anonymous said...

Salam,
mamak Penang bukanlah sepandai macam kauorang semua tapi orang lamalah katakan banyak pengalaman ditempuhi dalam UMNO!.Bila moderator kata pilhanraya kecil Permatang pauh adalah medan pertempuran Pak Lah dan Najib untuk perebutan jawatan No.1 negara.Pak lah tak mungkin lepaskan jawatan no.1 itu.Tolong dengar dan yakinlah kata-kata TDM tentang Pak Lah.Pak Lah yang kita lazim kenali bukan sebenar dirinya.Semasa TDM PM, ditentang oleh Ultra Agama dan Puak-puak Anwar TDM mencipta seorang yang mampu kembalikan keyakinan Melayu Ultra ini dengan segaja heboh-hebohkan keperibadian mulia kelurganya untuk menjadi pautan untuk karier politiknya.TDM memang ketahui kelemahan Pak Lah dan juga sikap berdendamnya terhadap dirinya.Apa yang disangkanya jadi kenyataan.Melalui KJ sengaja Pak lah bawa keluar Anuar untuk mengancurkan kepercayaan Rakyat Maaysia terhadap TDM.Keluar CD correct,correct yang mana peguam itu dlam keadaan mabuk!.Satu persatu orang kuat TDM dalam UMNO telah diugut dan juga menghancurkan karier politiknya.Terutama datuk Rafidah Aziz sengaja dilagakan dengan TDM.Orang yang telah berkhidmat 21 tahun untuk negara sengaja diburuk-burukannya.Mamak kadangkala pelik juga kenapa Anuar tak pernah memeburukan Pak Lah dan Pak Lah pula jarang sentuh peribadi Anwar?.Kita nampak satu cara perjanjian perfahaman diantara mereka.Wakil anwar adalah Ezam dan Wakil Pak Lah adalah KJ dalam perfahaman ini.Ezam masuk UMNO dengan bertemu Pak Lah di Lobi Parlimen.Dan Ezam selepas masuk UMNO jarang sekali dedahkan apap-apa pun tentang anuar...cuma dia kata tak boleh dipercayai anuar..apa ini semua?.Kalau anda perhatikan Ezam bukanlah Ezam yang sama semasa di PKR.Ceramah tak bermaya dan penuh dengan soalan yang perlu jawab oleh Ezam.Kenapa Ezam berkelakuan begitu?.kerana arahan bossnya?.Siapa boss dia?.Jadi apakah motif konspirasi mereka ini?.TPM adalah mangsa jaja politik di antara TDM dan pak lah.Dia tak dapat memileh diantara Pak lah dan TDM.kerana bukan dia tak tahu pileh tapi dia tahu Faktor Politik Melayu ialah "mereka akan sokong selagi orang itu Berkuasa".Kalau kuasa tiada hilanglah segala sahabat andai..inilah senorio politik Melayu.TDM pernah berkata 'Melayu Mudah lupa"termasuk TDM juga mudah lupa!.Dalam dilema ini Najib pileh Pak lah dan jauhkan diri dari TDM yang satu-satu orang yang begitu sayangnya!.Kesian Najib kini dia berseorangan menghadapi Pak Lah!.Tekanan demi tekanan diberikan supaya beliau sendiri berundur dari arena politik.Tapi Najib tahu kalau dia tinggalkan politik perkara lebih buruk menanti beliau.Siapa yang di belaknag ini semua...cuba anda sendiri cari jawapan.

Mamak Penang memang ini menyambung lagi kalau Moderator blog ini membenarkan.Kerana blog ini memang berani!!!!

Anonymous said...

Whatever la you people said. Only God knows who is rite or wrongbut here no need to call people with term BABI.You to tell people anwar is not rite but you forgot to see that yourself got problems. Dont say people wrong or rite la, you check yourself first.