Friday, April 23, 2010

Those who left Brother Anwar Bin Ibrahim!

The more you dye your hair black the more toxic chemical permeates into your brain and the more stupid you get bro, for forsaking the Malays and One Malaysia struggle!


Mereka yang telah meninggalkan Anwar Ibrahim

Saudara saudari sekalian,

Berikut adalah nama-nama mereka yang menjadi teman rapat dan hulubalang Datuk Seri Anwar Bin Ibrahim. Bukan calang-calang orang. Mereka ini mempunyai kekuatan tersendiri.

1. Chandra Muzaffar (Timbalan Presiden Parti KeAdilan Nasional)

2. S. Nalla Karuppan (Ketua Bahagian PKR Kepong)

3. Ezam Mohd Nor (Ketua Pemuda PKR)

4. Anuar Shaari (Setiausaha Anwar Ibrahim)

5. Fairus Khairuddin (ADUN Penanti – Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang)

6. Zahrain Mohd Hashim (Ahli Parlimen Bayan Baru)

7. Zulkifli Noordin (MP Bandar Baru Kulim)

8. Zainur Zakaria (Bekas peguam bela Anwar, AJK Parti KeAdilan Nasional)

9. Ruslan Kassim (Ketua PKR Negeri Sembilan dan juga Ketua Penerangan PKR)

10. Nell Onn (Ketua Wanita Parti KeAdilan Nasional)

11. Jeffrey Kitingan (Naib Presiden PKR))

12. Marina Yussuf (Naib Presiden Parti KeAdilan)

13. Lokman Noor Adam (Setiausaha Angkatan Muda Keadilan)

14. V. Arumugam (ADUN Bukit Selambau)

15. Mohd Radzi Salleh (ADUN Lunas)

16. Badrul Hisham Abdullah (ADUN Pelabuhan Kelang)

17. Tan Tee Beng (Ahli Parlimen Nibong Tebal)

18. Sallehudin Hashim (Setiausaha Agung PKR)

19. Dr Halili Rahmat (Bendahari PKR Hulu Selangor)

20. Muhammad Zahid Md Arip (Naib Ketua Pemuda PKR)

21. Mohsin Fadzli Samsuri (Ahli Parlimen Bagan Serai)

22. Hamdan Taha (Timbalan Pengarah Pilihanraya Keadilan)

23. Dr Abdul Wahid Ahmad Suhaimie (Pengerusi Perhubungan Keadilan Pahang)

24. Jamaludin Abu Hassan (Pemangku Ketua PKR Padang Serai)

25. Mohd Hanafiah Man (Ketua Pemuda Keadilan Perak)

26. Fakhrul Azman Abu Bakar (Exco Pemuda Keadilan)

27. Shamsul Bahari Shamsuddin (Exco Pemuda Keadilan)

28. Rosli Mohd Johar (Naib Ketua Pemuda Keadilan Wilayah Persekutuan)

29. Zainuddin Awang (Exco Pemuda Keadilan Terengganu)

30. Datuk Bujang Ulis (Keadilan Sarawak)

31. Rusli Mohd Shariff (Naib Ketua Pemuda Keadilan Negeri Sembilan)

32. Jeffry Nizam (Exco Pemuda Keadilan Pahang)

33. Jamaluddin Mohd Radzi (ADUN Behrang)

34. Kapten (B) Mohd. Osman Jailu (ADUN Changkat Jering)

35. Tan Wei Shu (ADUN Bakar Arang)

36. Soraya Sulaiman (Ketua Penerangan Wanita PKR)

37. Roshanita Mohd Basir (Timbalan Ketua Wanita PKR Bahagian Bagan Serai)

38 . Datin Saidatul Badru Tun Said Keruak (Naib Presiden PKR) – Updated

Saya ingin bertanya kepada saudara saudari sekalian,

Jika mereka yang di atas, yang pernah menjadi orang kuat dan panglima terkanan Anwar Ibrahim sudah meninggalkan parti PKR dan Pakatan Rakyat, mengapa saudara saudari sekalian yang saya rasa tidak pernah mengenali Anwar secara dekat, yang hanya pernah melihat beliau dari jauh atau hanya dalam televisyen, atau mungkin pernah berjabat tangan hanya sekali dua dengan beliau, masih mahu menyokong Anwar?

Adakah anda semua pemimpin atau ahli-ahli politik bahagian PKR? Adakah saudara saudari pernah makan tengahari dengan Anwar? Saudara saudari pernah berceloteh, bergurau senda dengan beliau? Saudara saudari kenal beliau secara dekat sudah bertahun tahun? Saudara saudari sering berhubung melalui telefon dengan beliau?

Saudara saudari begitu rapat dengan Anwar Ibrahim hingga boleh dengan senang keluar masuk banglo mewah milik Anwar?

Tidak pernah kan?

Jadi mengapa saudara saudari masih ingin menyokong Anwar Ibrahim tatkala mereka di atas yang begitu rapat sekali dengan beliau sudah meninggalkan beliau atas dasar hilang kepercayaan?

Apakah bendanya yang membuat saudara saudari begitu HADAP sekali dengan Anwar Ibrahim hinggakan saudara saudari sekalian masih mempercayai beliau walaupun mereka yang begitu kasihkan Anwar suatu waktu dahulu sudah meninggalkan beliau?

Ilmu apa yang anda semua pakai?

Sila beritahu kami semua.

Terima kasih.


6 comments:

Lenggong Valley said...

CUKUPLAH...JANGAN BERI MEREKA PELUANG LAGI

1) Elizabeth Wong, jadi YB tapi terkangkang atas sofa...papar seluruh dunia

2) Teresa Kok, jadi YB terus panggang BABI lima ekor, mansuh tulisan jawi, pakai skirt masuk masjid & persoalkan azan di Masjid Kinrara 5.

3) Ronnie Liu, jadi YB kemudian benarkan jual arak & rumah maksiat. Halang penguatkuasa agama buat serbuan.

4) Xavier Jayakumar, tuntut kuil besar & cemarkan kesucian masjid bila berkhutbah di mimbar masjid dalam bulan puasa.

5) Khalid Samad, jadi YB sahaja terus izinkan Kristian guna kalimah Allah dalam gereja. Mahu mansuh enakmen agama Selangor.

6) Khalid Ibrahim jadi MB terus gadai tanah wakaf orang Islam seluas 4 ekar di Kg Kebun Bunga, Batu Tiga, Shah Alam diberi pada Dewan Persatuan Perkuburan Cina. Khalid ikut cakap DAP supaya wang baitumal diberi pada org bukan Islam. Beli Camry RM2.1 juta, kereta peribadi RM1juta, hasil jualan pasir RM80juta pada tahun 2009 tapi rakyat hanya dapat RM11 sahaja utk air percuma. Duit lain masuk kocek kroni Khalid.

7) Zaid Ibrahim belum jadi YB lagi, tapi track record sudah ada sebagai seorang kaki judi, minum arak, sokong IFC & murtad.

SUDAH SUDAHLAH. BUATLAH PERUBAHAN DI HULU SELANGOR DEMI ALIF, BA & TA.

Anonymous said...

Aiya, the list of rent-seeker better get lost from our beloeved brother Anwar. We are talking of a future where every Malaysian are proud of their own achievement and we want to free our country from corrupted leaders like those in BN.

Anonymous said...

The best bullshit from the worst bullshitter. The underworld controls the politicians, police and so on. So who controls the underworld, see Afghanistan then you know. Mossad is one of them. See RPK comments

maniezatheli said...

ramai betul kekawan DSAI yg lari lompat ke BN. diorang dah hilang kepercayaan kepada DSAI.mungkin benar DSAI memang orang yg teruk. lg teruk dr bekas kekawan dia dlm BN. patut la Tun reject dia masa jd TPM. baru aku sedar, rupanya DSAI ni jenis takleh nak buat kawan.kekawan semua lari sbb DSAI takleh nak bg apa pun.tapi yang aku peliknya, kekawan DSAI ni mulut macam tempayang. masa bersama DSAI nak cakap pun susah, tp bila lompat terus jd penceramah yg berjaya.pandai buat ramalan pun ada. DSAI tak pandai nak cungkil bakat diorang ni kot.apa2 pun, tak terkejut pun kalau ahli PKR lompat ke BN. sbb diorg ni hampir semuanya dr BN jgk.

Anonymous said...

Hey anon 4:28PM
And who controls Mossad? RPK lah.....he seems to know EVERYTHING what!
Otherwise how can he get to UK? Passport pun tarak! Sudah bang-krupt!

It really amazes me how gullible RPK believers are!

As for the list of Anwar's followers leaving him, its all out there.
In fact RPK abandoned Anwar at one point when he failed to get any more mullah from Anwar, choosing instead to sell himself to Mahathir.

Come on lah! How can that botak outwit TDM!! TDM saw through him in an instant!

the rest is history...now he is leaving the life in UK! with mossad money!!

Raja Putar Keliling

Anonymous said...

TAR - Left the UMNO
Hussien Onn left UMNO
TDM - also left and rejoined UMNO

WHat you have to say about that? All were Prime Ministers of Malaysia!