Sunday, September 11, 2011

Kalau zaman dahulu kala orang Melayu senang dibodohkan ....zaman sekarang pun sama jugak!

Kampung Melayu zaman dahukala kat Tahjung Tokong, Pulau Pinang, dan orang Melayu kat sana sekarang pun sama!


Orang Melayu ini ada berbanyak bentuk, ada yang serupa berok macam Mat Sabu, dan ada serupa muka orang jual minyak atar saperti Saudara Anwar Bin Ibrahim (SABI).
Mereka berdua ni melambangkan atau mengambarkan betapa sengit nya kedudukan Bangsa Melayu yang menyokong pemimpin yang serba sadikit nya yang memang tidak lengkap.
Mat Sabu menipu mengatakan kan Polis Melayu yang mati di Bukit Kepong tu bukan berhkidmat untuk Bangsa Melayu tetapi untuk Bangsa Orang Puteh, Mat Sabu tak ambil kira sensitiviti perasaan keturunan mangsa Bukit Kepong yang dibunuh oleh China Bintang Tiga.
Sekarang pulak banyak orang orang Melayu yang bodoh, makna nya mereka yang tak berkemampuan berfikir kerana otak dah bengap, yang percaya pulak pada Mat Sabu!
Kemudian keluar pulak video sek SABI, dan pakar pakar tertentu telah mengsahkan kan video seks tu video tulin yang bukan video tipu, maseh banyak orang Melayu yang masih percaya SABI ini sa orang yang warak dan alim.
Kesimpulan nya mereka berdua ini sebagai contoh, sudah di beli oleh keturunan Bintang Tiga, bagi menghuru harakan Bangsa Melayu yang masih mahu dan membiarkan diri mereka di perbodohkan lagi!
Memang lah bangsa Melayu ini bangsa yang malang! Saya harap bangsa Melayu akan bangun dan celik kan mata bahawasa nya jika mereka tidak, negeri ini akan di perintah oleh keturun China Bintang Tiga dan jika Melayu tidak memerintah lagi, sebagai contoh nya, Masjid Negara akan menjadi pusat parti DAP dan menara Masjid Negara akan di cat merah menjadi bentuk Roket!

Melayu hai Melayu bangun lah dari tidur mu dan lepas itu kurang kan makan belacan, cincalok dan budu ye!

8 comments:

nikko21 said...

Cian orang Melayu ya, tak ada peningkatan, cam tu aja la. Dari dulu sampailah la ni, eh menyampah dan meluat aku tengok

Anonymous said...

kah..kah..kah..
Lembu ternak Umnopurno bersuara...
Dasar talibarut British....masih tak nak ngaku.
Negara tak pernah di jajah?
Kah..kah..kah..
Buat apa sambut merdeka weiiii...
Buat apa menghabihkan duit sambut Hari Kemerdekaan weiii...
Kan kerja lembu yang bangang namanya.
Lain kali usung lagi kepala lembu
kah..kah..kah..

Nasib la kau lembu ternak.

misnona said...

apa nak mengarut? dulu gerakan itu parti apa? takut ndengan DAP? lebihb ramai melayu sokong dan sertain DAP sekarang. undi pun DAP. undi Umno buat apa, buat kenyangkan perut pemimpin melayu yang korup. masjid negara tak akan berubah merah, sebab itu warna kain wanita umno. lambvang umno pun merah. entahlah, umno ni tak ada apa-apa perjuangan, kosong...

usabukata said...

anak kecil main api
terbakar hatinya yang sepi
air mata darah bercampor keringat
bumi dipijak milik orang

usabukata

* memang sebahagian melayu telah termakan sandiwara dan pujukan lantaran terlalu benci dengan orang melayu sendiri

Anonymous said...

oh melayuuuu.....bila la kau nak bersatu.

BIGCAT said...

Biar jadi lembu ternak Umno, jangan jadi babi Melayu ternak DAP. Tak gitu encik Magpie?

Anonymous said...

org melayu mmg bodos - buktinya blog ni sendiri

Anonymous said...

September 14, 2011 7:43 AM

"org melayu mmg bodos - buktinya blog ni sendiri"

heh heh apa mende tu bodos? - hah kan jelas siapa yg BODOH!!

hahahahahahahaha