Monday, December 24, 2012

Bangsa Singapura dan Bangsa Yahudi ada lah bangsa yang pintar!

The first Zionist came in bullock carts trek across the hostile environment, and in less than half a century later they carved a country out of Arab land!  The same fate will befall the Malays...if they insist on being stupid and shallow!



Ini di petik dari The Unspinners:
"Mula dah agenda anti-status Islam sebagai ugama Persekutuan ... Dengar agenda Lim Kit Siang ada tidak kurang dari 34 agenda pemusnahan satu-satu sosio-politik warisan Islam dan Bumiputera khsusnya Melayu di negara ini yang dibantu rancang Singapura dan ejen Yahudi Israel."  Baca lagi di sini!

Ia tuan tuan dan puan puan yang berugama Islam dan berbangsa Melayu, terutama mereka dari parti PAS dan Keadilan.  Kalau sengit dan terdesak sangat kamu semua mahu memerintah negara jangan lah sekali kali berdekat diri denga syaitan yang berkulit kuning dan bermata hijau.
Kesimpulan nya jika pembangkang yang di terajui oleh Cina chauvinis dan Melayu hampas dalam parti PAS dan Keadilan masih berdegil lagi untuk menulung meruntuhkan institusi Melayu maka Tuhan juga tidak dapat menulung kalian semua....otak di beri tidak di gunakan kan, kampung di beri tidak di jagakan, maka jika kita kalah memang sah lah kita ni bangsa yang cuma cukup di hamba abdikan!

17 comments:

Anonymous said...

Bila lagi orang melayu akan sedar?

Anonymous said...

UMNO kasi jalan...PAP lagi bagus mentadbir dan menaikkan bangsa cina di singapura...pemimpin umno di beri rasuah dan sex..habis tanah melayu tergadai...

vinnan said...

Maksud kamu Melayu akan bodoh selama-lamanya kerana mereka tak mungkin sepintar orang Cina atau Yahudi? Bagus, tanamlah sendiri kamu kedalam lubang kebodohan kamu.

Anonymous said...

Maksud magpie, Melayu misti pandai kalau tidak habis di tipu oleh Cina dan Yahudi dan negara tergadai, tapi kalau pandai macam mereka apa salah nya pulak!

Saya mau jadi Yahudi!

Anonymous said...

It has got nothing to do with stupidity. Read the article it was....

"There was also a plague epidemic that began in 541 and afflicted the entire Orient. Other, smaller epidemics followed, causing thousands upon thousands of deaths.

It was these horrors that probably triggered the demise of Zafar. Yule suspects that the drought devastated the "fragile ecology of the highlands." Cattle died of thirst and barns remained empty.

Are the archeologist's suspicions correct? Even Muhammad, as a young child, was threatened by disease and hunger. According to Ibn Ishak, his wet nurse was deeply concerned when she was told to bring the little boy back to his native city.

The reason, he writes, was the "plague in Mecca." "

A Voice said...

Magpie cakap bahasabangsa moron yg mudah ditpudaya

vinnan said...

Anon December 25, 2012 11:45 AM,

Kalau boleh Melayu mesti jadi kacukan Cina-Yahudi. Garanti cerdik sampai kentut pun kentut pintar. Orang macam Barkingassholemagpie inilah yang buat Melayu bodoh dengan dadah Ketuanan Melayu ciptaan UMNO. Pukimak UMNO rela kehilangan sebuah pulau Singapura yang lebih besar dari Semenanjung Gaza hanya kerana mahu terus jadi Tuan 'Putih' Malaysia. UMNO mana ada telor seperti Hamas yang menentang Yahudi habis-habis.

Anonymous said...

vinnan . . . lu mmg koling murtad makan lembu.

klau tak, mesti cina terlebih makan babihutan

vinnan said...

Kalau UMNO ada telor tak mungkin Singapura dilepaskan kepada tangan orang PAP yang UMNO percaya akan aniaya dan bunuh Melayu Singapura. Masa tahun 1965 askar dalam tangan PM UMNO Rahman. Ada askar pun tak ada telor hadapi PAP yang tiada tentera. Akhir sekali, kari paling sedap ialah kari lembu campur babihutan. Cubalah. Tak kenal memang tak cinta kan?

Anonymous said...

ooii vinnan

PAP dah bankrup lah jangan nak tipu! Singapura hilang tapi Semenanjung, Sabah dan Sarawak tetap dalam Malaysia.

Ada hikmah lepaskan titik merah tu - menjadi satu pelita supaya keling vinnan dan adat pariah nya tidak boleh diberi muka kat Malaysia ni.

Cinapek pun tak boleh diberi muka. Hak istimewa TETAP dipertahankan.

Jadi mamak vinnan dan cinapek tak boleh nak tunjuk terror, ada faham??

Kenapa mamak vinnan tak nak bela nasib pariah yang tak diberi hak pri-kemanusiaan, yang ditindas dan dikutuk seumur hidup, ish ish ish ......

Anonymous said...

Kerajaan Melayu telah memberi keling vinnan dan sekutu nya cara hidup yang progressive hinggakan adat resam pariah dapat disingkirkan.

Pariah diMalaysia kini menjadi loyar (buruk), doctor, guru, ahliniaga permaidani macam sideepak yang tak sedar diri

dan juga keling vinnan yang tak reti untung hidup dan mencari makan diMalaysia yang makmur dan kaya lagi aman damai walaupun terpaksa menerima keling dan cinapek

pendatang yang tak membawa kekayaan dan kesempurnaan, hanya titik peluh yang melarikan diri mereka dari tanahair sendiri

sebab pendatang ni merempat dinegeri asal, tiada pelajaran, kekayaan mahupun pangkat

ooii keling vinnan, sedarlah kamu

vinnan said...

Singapura hari ini ialah negara yang paling kaya dari segi pendapatan GDP per capita. Orang UMNO pondanlah yang akan bankrapkan Malaysia. Wahai wira-wira 'Ketuanan Melayu' pergilah tawan Singapura kalau berani kalau tak ada jangan bising nanti lagi ramai tahu lu orang semua memang pondan-pondan yang tak berani lawan Singapura.

vinnan said...

Orang Melayu dari Sumatera, orang Jawa dari pulau Jawa. Siapa yang 'pendatang' si-wira 'Ketuanan Melayu' pondan?

Anonymous said...

ooii keling vinnan

Jangan nak nak jual minyak auta kat sini ataupun nak tunjuk terror ala auta keling

singapura tu sebenar nya raja pura pura, duit banyak tapi tak tenang ataupun bahagia.

hidup dalam sangkar kena kunci otak, kunci mulut, kunci kaki dll

pemimpin nya pun dah banyak scandal - macam macam scandal memalukan

rakyatnya baru baru ni berangkak nak bersuara takut kena saman kiri kanan

kalau keling vinnan kat sana, dia hanya boleh jadi tukang sapu sampah

haah baca kat sini keling vinnan supaya dapat tambah kebijaksanaan keeling vinnan yang makin parah

http://www.tremeritus.com/2012/12/29/sex-in-the-city-drags-you-down/

Anonymous said...

Kaum Melayu terkenal dengan taraf kebijaksanaan yang amat tinggi namun tetapi orang keling saperti vinnan ni hanya salah tafsir akan taraf kesabaran kaum Melayu.

Budi Bahasa kaum Melayu disalah anggap oleh keling vinnan yang kerap mengambil kesempatan utk meraih keuntungan utk diri keling vinnan

Kini diatas kebijaksanaan Tun Dr Mahathir, kaum Melayu diMalaysia bangkit menuntut hak perlembagaan.

Ramai anak Melayu wira bangsa sudah pun mencapai tahap pelajaran yang membanggakan.

Hari ini kaum Melayu tidak lagi RELA dijajah oleh british tamak haloba, gangster cinapek sepet sengkelet mahupun hindraf hindu sapeti keling vinnan.

hehehe eat your heart out keling vinnan - Melayu Boleh!!

Anonymous said...

hahahaha

Khas utk keling vinnan - dahlah keling, bodoh sombong pulak, tambah tambah buta sejarah

alahai keling vinnan

http://www.tremeritus.com/2012/12/27/sporeans-are-suffering-from-high-cost-of-living/

http://www.tremeritus.com/2012/12/27/singaporeans-mired-in-debt-%E2%80%93-65804-loan-sharking-cases-last-4-5-years/

http://www.tremeritus.com/2012/12/26/important-lesson-to-learn-from-worlds-most-pessimistic-country-spore/

Anonymous said...

hullo hullo

keling vinnan are you still out there? lost your venomous voice eh?