Saturday, December 01, 2012

Konfirm Orang Melayu PAKATAN dan PAS Bangang!


Gambar Xavier Jeyakumar, exco PKR Selangor, memberi khutbah dalam masjid kepada orang Melayu bangang, yang pakai ketayap putih memang sedih di lihat. (Saperti di Singapura sabelum PAP memerintah dahulu kala)


Memang sudah sah lah orang Melayu yang menyokong pembangkang di Selangor ni bodoh, bangang,dan tidak mampu berfikir sahingga berjaya di tipu oleh orang pembangkang untuk membenar kan dia (Xavier) membuat putar  belit dalam masjid.  Read here!
Bangsa Melayu ni bangsa yang unik, bangsa ni lah sahaja di dalam dunia yang mempunyai sikap bodoh sombong, kalau mengaku bodoh makna nya ada peluang untuk belajar pandai, tetapi jika bodoh dan sombong pulak makna nya hati dah mati dan peluang belajar habis.
Kalau Melayu bodoh penyokong pembangkang ni belajar dari sejarah Singapura jatuh ke tangan oleh kerana Cina PAP pakai songkok dan juga pernah berucap, berkhutbah di masjid di Geylang, Tanjung katung dan banyak lagi kawasan kawasan Melayu berkempen sabelum PAP merampas Singapura.
Kalau Melayu bangang ni tengok Teresa Cock dan Hannah memakai baju kurung mereka paling ssyang pads kedua dua perempuan Cina yang tidak langsung ikhlas dengan tujuan mereka.
Oi Melayu Bodoh Bangun la! Sedar lah niat Ciana dan India pembangkang yang ghairah dan gian sekarang oleh kerana mereka sudah paling ingin merampas kuasa di Persekutuan Tanah Melayu ni!


9 comments:

Anonymous said...

Apa nak hairankan,yang pakai ketayap tu dah jadi anak Khadam,yang satu lagi tu penyokong LGBT,dua-dua akidah mereka bolih dipersoalkan tetapi yang nyata dua-dua telah diperkudakan olih DAP.

Anonymous said...

Taktik lapok dengan cara mengutuk dan menghasut orang Melayu?

Dah ketinggalan zaman dah ni.

Elok duk diam-diam kerana lansung tidak beretika cerita macam ni.

Siapa yang bodoh dan bangang sebenarnya?

Anonymous said...

Bayangkan orang Islam masuk kuil Hindu dan gereja memberi khutbah kepada kafir, Pasqual cuma nak mengingkan orang Melayu maseh senang kena tipu...keep it up bro!

Melayu susah kena tipu dari Johor!

Anonymous said...

anon 9:38. Siapa? Engkaulah.

Anonymous said...

dah sah lah memang pengkritik yang maseh percaya cina DAPigs ini memang dah buta hati dan bodoh sombong -apa punya lah melayu jenis ni.

kau orang melayu PAS dan PKR tak sedar ke DAPigs ni hendak undi melayu je melalui PKR dan PAS. bila kau dah bagi kuasa kat diorang ni ada ke DAPigs cina ni nak berkongsi kekayaan ekonomi yang diorang dah monopoli dengan orang melayu PAS dan PKR?.

sampai hari ni DAPigs ni nak rosakkan ekonomi orang melayu lagi ada dan dah terjadi. kau tengoklah kat penang.

pikirkanlah apa cina DAPigs ni akan buat kalau kedua dua kuasa ekonomi dan politik di tangan cina cauvinis ni..........jawapannya tengoklah singapork dan penang.......apa dah terjadi dengan orang melayu dan india disana!. disingapork kau bersuaralah pasti akan di bangkrapkan. ......... sama lah di sini sikit sikit saman inilah cara pembangkang. disingapork piihak pembangkangnya disaman sampai mati dan yang mati bangkrap pun ada. ini pun dia sanggup buat.

sedar lah diri dan jangan lah jadi melayu bodoh sombong..........tak kemana dan yang pasti ialah kamu akan menuju kepada kemusnahan ekonomi dan maruah.

kuasa politik di malaysia mesti di amanahkan kepada orang melayu sahaja. sejarah telah mengesahkan yang malaysia ni boleh makmur dan aman disebabkan oleh kemahuan orang melayu dan tidak mustahil untuk orang melayu melakukan sebaliknya.

Anonymous said...

Ohhh..kalau mamat kristian cermaha kat masjid kutuk dan hasut melayu takpelah ye?

PAS ni memang dah melampau batas lah.
Sama melayu islam sanggup doakan kehancuran, puak dia sendiri sanggup diceramah kristian atas masjid.

Gila kuasa pun ada batas oi.

PKR takyah kirale, kepala dah busuk, yang ikut tu sama je.

Anonymous said...

Anon 9.38,
Tiada siapa yang bodoh dan bangang di sini.Ini hanyalah satu peringatan kapada orang Melayu yang berugama Islam yang sepatutnya mengetahui hukum hakam Agama dari diperalatkan olih pihak tertentu.Janganlah anda menzalimi diri dengan membuat dosa anda dengan menuduh blog ini menghasut.Salam

Tanduk Dua said...

Akhir zaman ni sebahagian manusia akan ikut dajjal termasuk para ulamak..

Pakatan Rakyat (DAP,PAS & PKR) dan pengikut2nya adalah sebahagian drp pengikut dajjal..

PAS = Pelampau Agama
DAP = Pelampau Cina
PKR = Terlampau Liberal

Anonymous said...

Pati islam melayu only for malay .....