Tuesday, July 31, 2012

Aku bohsan dengan bangsa Melayu aku, bangsa yang paling bangsat sahingga rumah sendiri tergadai dan terjual!

Kalau mangkok hayun ni Melayu memang lah mamat ni bangsat nombor satu!




Dulu kawan, Lee Kuan Yew pakai songkok suroh orang Melayu undi PAP semua Melayu kat Singapura bangga orang Cina pakai songkok dan mereka undi PAP, memang bukti orang Melayu kat Singapura dulu bangsat, sekarang Teresa Cock pakai kebaya ketat perempuan PAS sayang pada Cina yang komplen Bang kuat sangat dan jalan raya mesti tulis Cina, memang lah bukti Melayu di Malaysia pun Bangsat papa kedana dari segi integrity, moral dan Lain Lain! I must say Teresa Cock looks sexy with kebaya ketat like my Malay girls of yore! Sekarang perempuan Melayu dengan dia tu macam, entah lah susah nak cakap! Apa sudah jadi dengan bangsa aku bukan saja bangsat tetapi makin hari makin tak menarik!!


Kesimpulan nya bangsa Melayu ada lah bangsa yang paling bangsat dan lemah dalam dunia.. Sepanjang sejarah Melayu, nama pun salah layu, senang di tipu, senang di gula gula kan dan senang di momok momokan. Mereka ada lah bangsa yang paling tidak saintifik. Mereka percaya kepada hantu dan kepada benda benda yang tahyul.
Sebagai contoh penjajah British berjaya membuat perjanjian sahingga ada nya bulan dan bintang supaya Penang boleh di jajah. Maka hingga sekarang Penang tidak akan dapat di kuasai oleh Melayu.
Mereka ada lah bangsa yang suka berKUGIRAN, saperti di Singapura di mana mereka gian dengan KUmpulan GItar RANcak hingga mereka bangun tidur dan bangun maseh tidak tidak sedar mereka di taaluki oleh China PAP.....!
Sekarang mereka, Melayu bangsat ni, senang sahaja di gula gula dan di tipu tipu oleh ketua mereka sendiri saperti Brother Anwar Bin Ibrahim atau BABI untuk singkat.
Sebagai chontoh mereka telan bulat bulat macam ular sawa bodoh dengan daiyah dan tipu belit penipian BABI.
Melayu memang senang di tipu. Hingga kan sekarang maseh ada Melayu yang bersekongkol dengan China DAP....mereka juga senang di beli...ada dua orang Melayu bodoh di beli chuma dua million ringgit saorang!
Melayu bukan sahaja bangsat, mereka senang di tipu, mereka senang di perdayakan kan, dan mereka juga senang di beli.
Kesimpulan nya jika maseh tidak mahu berubah mereka akan sengsara sampai akhir zaman! Terima kaseh!

TAMAT!