Monday, February 04, 2013

Lim Guan Eng BANGSAT KAN BANGSA MELAYU!


 Just imagine if chauvinist Chinese like DAP under this asshole Lim Guan Eng were to come to power----Malays please unite!!?

 (Taken from budaksrikinta.blogspot.com without permission but I am sure he or she does not mind)

Monday, 4 February 2013



GEORGE TOWN: Kerajaan negeri Pulau Pinang pimpinan DAP dikecam kerana menurunkan banner Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mengucapkan 'Gong Xi Fa Cai' (Tahun Baru Cina) kepada masyarakat Cina di negeri itu.


Menteri Pelancongan Datuk Seri Dr Ng Yen Yen berkata langkah kerajaan negeri itu merupakan satu tindakan keterlaluan berikutan maklum balas diterima juga menunjukkan beberapa individu telah memijak gambar Najib selepas banner diturunkan.

Dr Ng berkata Ketua Menteri Lim Guan Eng perlu memohon maaf atas tingkah laku tidak sopan terhadap seorang Perdana Menteri Malaysia.

"Beliau (Lim) perlu ingat (Najib) adalah Perdana Menteri Malaysia termasuk Pulau Pinang. Memijak muka Perdana Menteri adalah sama seperti memijak muka Malaysia," katanya kepada pemberita selepas menghadiri program 'My Beautiful Malaysia' di Dataran Taman Negara, Teluk Bahang, di sini, hari ini.

"Sekiranya sebuah banner (dengan gambar Perdana Menteri) dikoyak ia bermakna menolak Malaysia," kata Dr Ng ketika diminta mengulas tindakan Majlis Perbandaran Seberang Perai (MPSP) menurunkan banner ucapan Najib kerana mereka yang memasang tidak memohon permit.

Beliau berkata kerajaan persekutuan sentiasa membantu membangunkan Pulau Pinang demi kebaikan rakyatnya walaupun negeri itu tidak ditadbir oleh Barisan Nasional (BN).

"Jangan terlalu taksub dengan politik. Ada benda yang anda tidak boleh mempolitikkan sekiranya ia untuk kebaikan rakyat Pulau Pinang. Jadilah kerajaan bertanggungjawab dan memberi khidmat baik kepada rakyat. Jika kerajaan persekutuan mahu membantu, biarkan aje," katanya.

Dr Ng berharap rakyat Pulau Pinang memahami dan merasakan keikhlasan kerajaan pusat untuk memakmurkan negeri itu berikutan sekitar RM140 juta dibelanjakan sebelum ini untuk merancakkan industri pelancongan di negeri tersebut.

17 comments:

Anonymous said...

melayu akan terus dibangsatkan selagi mana ada melayu pengkhianat seperti melayu dari puak-puak dari PASetan dan PKRasuah yang sanggup berpakat dan bersekongkol dengan cina rasis biaDAP demi meraih sekeping undi untuk mengejar kuasa!

Sedarlah melayu, bangun dari mimpi, rapatkan sah, selamatkan maruah kita, selamatkan maruah anak cucu kita, dan pertahankan maruah datuk nenek moyang kita!

Kepada melayu laknat yang berada dalam Pakatan Rosak, anda semua adalah babi dan bukan lagi bangsa melayu yang bermaruah!

Anonymous said...

DAP-led Penang Govt are very childish, immature, shallow-minded, silo mindset people...not fit to run a state government whatmore a federal government...perggghh!!

Anonymous said...

Fuck u magpie. Dont confuse politics with race and religion. You are nothing but a third grade umno scum

Anonymous said...

Sekarang Barking Melayu nak Jadi Gangnam!,



Anonymous said...

Dont underestimate Najib. The things he can do to teach the ungrateful.

Anonymous said...

retard @ February 04, 2013 1:16 PM must get his mykad revoked and sent back to tongsan

minus ALL wealth accumulated off Tanah Melayu

Anonymous said...

Retard@february 04 2013 1:16pm I am sure came from those people whom still regard human beings as coming from different caste/class. To that person, I say to him "fuck you lah Pariah."


pariah fucker muther

Tanduk Dua said...

The worst part is that this bangsat got supported from some malays.

So this some malays sebenarnya lebih bangsat drp that cina bangsat. because that cina bangsat memang dah bangsat..

Anonymous said...

Anon 11.15pm...who the fuck are you to talk abiut citizenship? What the fuck do you think this country is? Its called Malaysia and not anything else. Fuck you and your kind who are hell bent on scrwwing it up.

Anonymous said...

Unwashed lancau 11:15 PM

Dont think so, u can go..oh cant wait...please go... but your loot will have to stay. Tax evasion is a massive practice with u slitty-eyed tongsangs.

Anonymous said...

Lagi teruk dari tongsan hamis ni semua - Melayu KEPARAT pencinta cibai tak cebok. Bangsat sial punya jenis penderhaka budaya sendiri. Budaya pengotor pakai gucci , LV sikit dia dah mengelabah. Suka bende lepeh dan sepet...Ada duit taste hampeh!!

Anonymous said...

To the the consternation of the World Community and the Interpol, the world's biggest football fixing and rigging agency was found to be based and operated for many years in Lee Kuan Yew's squeaky clean Singapore probably with the tacit knowledge of the authorities. Where are you DAP in Penang ? Go home to where the dirt is in Singapore !

Anonymous said...

It is obvious that when PR comes into power in Putrajaya, 10 casino licensed will be issued to Pulau Pinang, Sabah, Sarawak etc. Other on-line gambling facilities will follow like the squeaky clean Singapore's world biggest football match rigging and fixing racket based in squeaky clean Singapore for many years and discovered by the Interpol to the consternation of the World Community. Who cares ? Popular demand by the Chinese. Revenue and revenue needed for infrastructure development.

Anonymous said...

Sedarlah wahai org2 melayu.jgn terpedaya dgn DAP bngsat.skrg pun dh nmpk di penang ape dh jadi dgn org melayu.jd pndatang tmpt sendiri.ingt zaman datuk nenek moyang kita tumpah drh di bumi msia nk merdeka msia.skrg puaka ni lak nk buat mcm negeri dia.sedarla khasnya org muda.

Anonymous said...

Support RCI for FOC citizenships of 1 million low quality pendatangs

which bring in caste system pariahs from india and secret societies gangsters kuli kang from eunuch china

time to get rid of these scums who reap wealth off Tanah Melayu

Anonymous said...

tsk tsk tsk

cinapek sepet sengkelet eunuchs and kasta pariahs display their uncouth inheritance embedded in their DNA

just from their chice of words

what to do - their impoverished upbringing makes it a natural habit

hahahahahaha

Anonymous said...

a