Thursday, February 07, 2013

PAS brand of Islam is not Islam, but dangerous ultra-fanatical and scary doctrine!!!

Laki bini macam katun tetapi bahaya bagi negera dan Bangsa Melayu, dan bangsa Cina dan India gunakan saja otak, ya itu kalau ada!



Nampak macam Isle suci tapi kapitalis jahat rampas gran tanah ore Melayu Kelate tak fikir dosa!


Fahaman Islam PAS cuma satu sahaja parti munafik in di tubuh kan dengan satu falsafah sahaja: ia itu untuk menguasi tubuh wanita.
Islam tulin mengatakan penganut harus lah menaham nafsu, jangan laki laki PAS pakai kain tapi tak pakai seluar dalam, nampak saja rambut perempuan nak fikir merogol.
Pemimpin PAS macam Nik Aziz dan Hadi Awang dan Mat Sabu ada lah  mereka, kalau tidak ahli politik, yang pandai menjual minyak urut, dan menipu orang Melayu, terutama kaum wanita.
Saya juga di beri tahu bahawa isteri Nik Aziz, Tuan Sabariah, banyak menyimpam gran tanah orang miskin Kelantan yang meminjam duit dengan beliau. Gran tanah ni bertimbun timbun di rumah nya.
Harap mereka yang tidak dapat ambil balik gran tanah mereka untuk pergi mengadu kepada Tok Pa (Musatapa  Mohamed) inshallah dapat di tolong.
Nik Aziz ni dan parti Islam (konon nya parti Islam tetapi tidak) tergamak bersengkokol  Cina DAP semamta mata dengan tujuan untuk menjadi kuasa memerintah negara.
Sejarah PAS di ujudkan ada lah untuk mementang orang Malaysia kaum lain untuk berkongsi kuasa.
Fikir lah sendiri!

13 comments:

Anonymous said...

Bangang punya posting. Baik lu mampus jd kayu api neraka lg baik drp idup menyesatkan org. Haramjadah punya pencacai umogok.

Anonymous said...

laki bini = SETAN .Sembunyi balakang *kealiman* konon. Puak2 yg pakai serban dan pakai tudung ni selalu nya lebeh HIPOKERIT dari org biasa. Kesian org kelantan,tak reti bandingkan - buka mata, guna otak sebab sebok mengikut macam lembu aje segala taik dari lebai2 haramjadah ni semua

Rabbit said...

Jangan dijolok 'tokong' PAS tu, ah liPAS dah mengamuk dah.

Anonymous said...

Pemimpin peminpin Pas memang Munafik. Renungkan ayat 138 dan 139 Surah An-Nisaa.
Jika kebanyakan orang orang Islam Malaysia tidak ikut Islam ala Pas, Insha'Allah , Allah tidak izinkan mereka memerintah negara Malaysia ini.

Anonymous said...

Melayu kaya + Cina Bukit = Bangsatkui!

Anonymous said...

Puaka PAS ni nama je Parti Islam, dengan parti DAP yang jelas-jelas anti Islam dan anti Melayu pun sanggup tunduk, dicucuk hidung cam kambing, takde guna langsung.

Konon Parti Islam, sekongkol dengan Anwar hipokrit, pengkhianat Malaysia lagi.

Pakatan Hampeh!

Anonymous said...

SCARY FOR YOU? PERHAPS THEY SHOULD CUT OUT YOUR LIDAH FOR LYING AND MENFITNAH!!

Anonymous said...

Anon -9:04 AM

Sorry for you for being blind and cant see the ROT in front of you. Cutting tongues will be a norm if your beloved Setans are in power. Maybe we should poke your eyes too?

park_07112yahoo,com said...

Macam mana rupa islam yang betulnya. cuba terangkan dalam blog ini.supaya semua boleh belajar bagaimana rupa islam kamu.

Anonymous said...

Magpie, you are getting dangerously close to uncovering the lies and sadistic nature of Nik Aziz. But anyone who knows you knows you fear no one and nothing except fear of Allah swt. Soldier on and be careful bro of these FRM's~FANATICAL RELIGIOUS MUTHAFUCKERS...

Snow Block

bourne identity said...

Kalau nak masuk di maafkan dan di masukkan syurga - gi jumpa pope kelatan bernama Nik Aziz.
Di Vantican City - Pope ada kuasa untuk memaafkan kesalahan pengikutnya dan boleh dapatkan passot masuk syurga.
Lagi Nik Aziz ada di Kelantan - lagi lah pengikut PAS jadi biul

ninja said...

to park_07112
soalan baik .. tapi aku juga nak tanya tiga soalan tambahan ..
macamana sebenarnya negara Islam yang di uar uarkan PAS?
Antara Arab Saudi, Iran, Afghanistan, Mesir, Indonesia, Libya,Pakistan,Sudan, Baluchistan, Tukmenistan.. dan bertan tan lagi..mana satu negara yang boleh dijadikan contoh atau role model sesuai dengan sosio politik Malaysia?
Ketiga .. pernahRasulullah mengisyhtiharkan Madinah sebagai negara Islam?

Mat Sabu, Pencinta Wanita Terakhir said...

Mat Sabu contoh terbaik penipuan yang orang melayu kelantan buat menggunakan ugama.

Dari zaman purba lagi, ada orang ingin jadi paderi atau ulama kerana ada power gitu. Ada yang buat silap mata yang kononnya mujizat. Zaman tak ada sains dan teknologi sape pandai akal sikit dialah ketua.

Tapi sekarang ada youtube, orang PAS boleh dengar MatSabu sapu bini kawan dia. Boleh dengar ayat-ayat cinta power dari Mat Sabu. " Muka bau burit Mah"...

Ya, pemimpin pengganti Mursyidul Am PAS ini adalah pencinta wanita. Tapi kerana nak kuasa melalui penipuan ugama, pakai kopiah biar nampak warak. Teriak allahuakbar! tak renti-renti tapi tibai Mah bini orang tonggan langgang haha.

Mat Sabu dan Anwar contoh terbaik untuk orang Melayu, jangan sebab malu nak seks maka menipu, membohong, guna helah ugama. Kalau suka seks cakap je la..

Orang Melayu perlu dedahkan hipokrasi Melayu mcm Nik Aziz sebab sejarah penuh dengan mereka yang gunakan ugama sebagai madat untuk rakyat sambil mencuri tanah dan harta negara untuk keluarga. SPRM perlu siasat pembalakan di Kelantan dan Kedah.