Tuesday, March 05, 2013

Aerial attacks on terrorists near Lahad Datu begin this morning!


This will teach us in future not to negotiate with armed  terrorists!

We must never again allow Malaysians, like these, to live in fear on their land!  These settlers were taken to shelter by our security forces during the strafing!

At 7am this morning, March 5th, 2013, aerial attack on the foreign invaders near Lahad Datu, Sabah,  conducted by the Royal Malaysian Air Force begins, for one hour.
The whole area where the terrorists holed up was strafed with extreme prejudice considering our sovereign territorial integrity was breached by fully armed foreign terrorist group of about 200 people.
They came in the middle of the night held a community hostage and started shooting killing security forces and civilian.
The aerial attack this morning was to make it more effective for our ground forces to go in and clean up the rubbish.
To paraphrase prime minister, Najib Razak, who said "enough is enough".  The country tried to talk these terrorist into giving up but yet they killed eight members of our security forces.
In a press statement Najib said the Malaysian government has been trying to negotiate without spilling blood shed but the terrorists refused.  Read more here from the statement....

Meanwhile the possible involvement of Malaysian members of the opposition believed to have had a hand in encouraging the invasion of Malaysia is  currently being thoroughly investigated, with the help of the Philippines government.
The acts by these Malaysians will be construed as treason, harsh and severe treatment must be levied upon them if they are indeed involved.


5 comments:

Anonymous said...

banzai

Anonymous said...

Please Allah, speed up the HIV degenerative cells in devil incarnate's body.

Anonymous said...

Sovereignty, National Interest, Self-Esteem Yes ! Surrender. No !

Anonymous said...

Marilah kita semua berdoa untuk keselamatan dan kesejahteraan perajurit dan polis kita. Mereka masih berjuang.
Khabar angin dan cerita karut yang disebut oleh KPN sebenarnya bermula dari akhbar pinoy sebagai taktik psywar (perang saraf) semata2 untuk melemahkan semangat perwira kita. Mereka tahu dari segi kelengkapan perang, kekuatan dan teknik peperangan kita sangat canggih dan antara terbaik di dunia. Mereka tak akan dapat lawan, kekuatan kita boleh buat depa macam flush taik dlm jamban je. Jadi satu2 cara mereka nak lunturkan semangat perajurit kita (apatah lagi sekarang kita berpecah sebab politik) ialah psywar. Ingat orang tua2 kate bersatu teguh bercerai roboh. Bulat air kerana pembentung. Ini ujian kita yang tak pernah berperang di zaman moden ni.

Komen2 dalam akhbat pinoy umpamanya semasa hari pertama masa dua polis kita terkorban (moga Allah tempatkan mereka disyuga AlJannah), akhbar depa tulis depa dah bunuh 38 orang polis kita. Kita kat dlm negara pun tak tau sedangkan mungkin masa tu polis tengah berjuang dlm operasi menyelamat anggota yang terperangkap atau diculik. Jadi macamana depa tau dan masuk akhbar lagi?. Anggota kita yang kena sembelih, yang kena culik, atau depa tengah relak dengar serangan besar2an jet pejuang kita , sambil bercakap telefon dan boleh sebut lagi terdengar dentuman bom dan jet kita masa bercakap telefon tengah interview akhbar. Semua laporan ni bermula dari pinoy semasa kejadian tengah berlaku, kemudian dipetik oleh orang2 kita masuk media sosial. Lagi satu, hari ni 6hb pukul 12.07 hari rabu 6 march, depa tulis kita lancarkan serangan dan ‘’they are alive and kicking’’. Sedangkan ini berita semalam 5 march. Tapi diulang untuk bagi gambaran kepada dunia yang kita gagal lagi. Psywar mereka berjaya!

Ketika semboyan telah berbunyi, anggota polis dan perajurit sedang berjuang dimedan perang, kita sebagai rakyat harus lancarkan psywar juga untuk membakar semangat mereka – anjurkan sembahyang hajat disemua masjid seluruh negara – buat demo dan sepanduk macam bersih beramai2 dijalanraya-wanita BN, PR dan NGO kerahkan ahli bangkit tunjukkan pada dunia yang kita bersatu mempertahankan kedaulatan tanahair kita. Kibarkan bendera kita dijalanraya. Kita jangan hanya tunggu anggota keselamatan kita sahaja buat kerja dan bertarung nyawa. Kita harus berada dibelakang mereka. Dalam perang saraf ini kita harus menang!. Perjuangan ini kita semua yang tentukan kalah atau menang!.
Rakyat semua – tak kira melayu, cina, india, kadazan dsb bangkitlah, berdiri dibelakang perwira negara untuk mempertahankan tanahair tercinta ini. Kita tidak ada lagi tempat lain nak pergi, keliling kita semuanya boleh menjadi musuh kita dan pernah ada sejarah pahit dahulu. Dirantau ini kitalah satu2nya negara yang kaya dan harum di mata dunia. Percayalah! Mereka cemburu dan ingin merampas hak kita. Haruskan kita biarkan hak kita dirampas? Hanya kitalah yang dapat mempertahankan tanahair kita untuk masa depan anak2 kita. Bangunlah Malaysia!!!.

Anonymous said...

U tanya lagi.. I saman u .... sultan ai kaki temberang