Sunday, April 07, 2013

Tian Chua escaped with his life from Kuala Pilah!

From now until the GE, this bastard should just stay indoor! After GE he should find a new home outside Malaysia!!

Naib presiden Parti Kebangsaatan Rakyat (PKR) TIan Chua telah di usir dengan ganas oleh penduduk kampung Parit dan Juasseh, dekat Kuala Pilah malam tadi, 6th April, 2013, apabila Cina babi sial ni cuba hendak berceramah.
Cuma 30 orang sahaja yang hadzir pada perjumpaan ini.  Federal Reserve Unit (FRU) dari Bahau dan polis dari Kuala Pilah tergesa gesa datang untuk mendamaikan keadaan.
Mengikut kata ketua kampung, rakyat tempatan tidak boleh menyambut ahli politik yang di buktikan menjadi petualang negara yang melibatkan banyak pegawai keselamatan kita mati di bunuh di Lahad Datu.
"Dio ni patut di bunoh jo," kata saorang yang hadzir pada ceramah yang tak jadi tu.

Tian Chua, vice president of PKR was hounded by resident of Kampung Parit and Kampung Juasseh, near Kuala Pilah, last night.
The Federal Reserve Unit (FRU) from Bahau and a police contingent fron Kuala Pilah had to be called to restore order.
TIan Chua escape in a huff and according to one local resident Tian Chua was lucky to have escaped  with his life. According to one man there who said this bastard(Tian Chua) deserve to "die"for supporting foreigners killing members of our security forces in recent invasion of Sabah.

23 comments:

PakMan said...

Nasib baik tak kena GIGIT!!

Anonymous said...

Padan muka.
Kalau hendak bikin gempaq carilah isu lain . Jangan menghina polis dan tentera yang berkorban nyawa dan keselesaan untuk mempertahankan kedaulatan rakyat dan Negara Malaysia!

Anonymous said...

Sial ni macam Anwar Ibrahim le tak di terima lagi oleh masyarakat...termasuk kat Permatang Pauh!

Sudah Sedar Mat!

Anonymous said...

sial2 pun MP Batu, melayu masih buta tak nampak cina akan pilih cina dap. melayu dibodoh sesama melayu...

Anonymous said...

Haris Thuraisingam Ibrahim anak keling sundal kata 'Najib are you prepare too die'?

Rupanya orang Juasseh dan Kolo Pilah sudah sedia. Tian Chua macam mana? Syabas diucapkan.

Koh Neck Khuat said...

Kalau kote tak sampai sejongka, jangan cubo nak tunjuk terer.

Anonymous said...

Not FRU lahhh LSF light Strike Force..FRU only at major town or cities

Anonymous said...

Nasib baik tidak dirogol

Scene we like to see said...

Cina Namawee tu pun patut ke koyak baju dia haha..

Tak boleh bagi muka dengan Cina.

Habis hutan tropika di bakarnya.

Habis timah di galinya.

Berbilion kaya mcm Kuok tapi duduk
di Cina komunis.

Anonymous said...

Memang Lahad datu sandiwara umno!ha..ha..

Biar anggota keselamatan mati katak asalkan umno selamat.Kalau bukan sandiwara bagaimana pengganas tu boleh mudah masuk.Pikirlah jangan jadi lembu fidlot...Ha..ha..

Anonymous said...

Padam muko puako ni! Ketuonyo nasib baik tak kono hino mcm dio ni. Dulu dio langgor polis diKL, hino polis diLD. Ni polis jugo yg tolong dio. Betol tak guna otak dan berterimo kosih dio orang ni.

Anonymous said...

Cowboy country ke?

abg said...

polis yg dia hina2 tu juga yg pi selamatkan dia...

Anonymous said...

barking dog,u ni betui anak haram. jahanam mu. jiko berani, bunoh aja tian chua tu.

Anonymous said...

Aisehman

tianchua takde jatidiri sebagai pemimpin

just ONE good reason to vote BN - ownership of Malaysia is in MALAYSIAN hands

vote for pakatan and buttman means rakyat will be slaves to soros the jew

Anonymous said...

Melayu Nerito memang bodoh selama lama nya.

Anonymous said...

sepatutnya Polis ambil peluang ini untuk membelasah Tian Chua semaksimum mungkin mcm kes Lahad Datu..

manusia ini mmg tak ada guna..dia pergi Philipin untuk rosakkan Malaysia

Anonymous said...

Mickey Mouse troublemaker without peer !

Anonymous said...

Kuala Pilah most wanted yo!

Anonymous said...

Go back to Mama Mickey Mouse !

Anonymous said...

Padan Muka....Ajar saja bangsa ini macam orang burma!!

Anonymous said...

And the poeple who 'saved' him from the chaos were the responsible police men on duty whom he regarded as 'anjing umno'. A disgraced tian chua.

Pregnanted Malay girl said...

Hey did you know that RPK in his blog said that Tian Chua impregnanted a Malay girl, a daughter of someone in PKR?

Go read RPK in May 2012 or just google Tian Chua pregnat Malay girl.

Poor girl, so tasteless one..

What about the baby you may asked? According to RPK it was terminated.