Tuesday, May 21, 2013

PKR menang!!??

Mengikut kata BABI parti pembangkang memang menang pilihan raya ke13!  Kalau perut sakit tak mau terberak atau terkencing tengok video di bawah!!!!  Apa pendapat anda?!




13 comments:

Anonymous said...

Anwar ni dah kes mental illness yang teruk...dan delusional!

Jusuf Kala-Jenking!

Anonymous said...

Awat hang buh gambaq mat sabu duk gelak tu....iskkk

Anonymous said...

Anwar memang jelas dah gila
tapi yang saya hairan nya kenapa ramai rakyat Msia masih menyokong dia

Anonymous said...

cakap mcm orang baru lepas minum aje.Mabuk agak nya terhoyong hayang mcm dlm cerita keluarga 69 P Ramlee masa itu baru balik nite club.

Anonymous said...

monyet pun ketawakan si liwat,,,,

Anonymous said...

Mana ala menang punya.

BN/UMNO 133 ma. Satu hati.
DAP 38 hati-hati
PKR 21 tak lak leti
Pas 20 dekat mati
Mana ala satu pati?
Tak lak sekolah punya ma.

Anonymous said...

Kuman kat kote dah merebak ke otak!

Dr. G. Ler said...

Ini dah kes teruk. Beliau tidak tidor, tak mandi, mimpi disiang waktu, merapu.... pendek kata dah jadi gila.

Beliau patut dihantar ke Tanjong Rambutan atau Tampoi dengan segera, sebelum pengikutnya turut sama.

Kalau beliau enggan, pergi lah jumpa bomoh Afrika dan mandi air tahi.

Anonymous said...

The Prophet (SAW) said: Islam is moderation, moderation, moderation.

People have hijacted Islam for their own political agenda, cultural agenda, personal agenda, materialistic agenda because they wanna control people, they wanna abuse people, they wanna manipulate people.

Anonymous said...

muka dah hilang seri
badan kurus kering
hari hari terjerit jerit
tipu helah semulajadi
masih angan angan perdana menteri

balak sumpah laknat

Anonymous said...

kesian ish ish ish

penyokong dibelakang pun muka ronyok, tak semangat langsung

ish ish ish manusia kaki tipu
penghabisan TIPU diri sendiri

kesian ...

Anonymous said...

Dear Magpie,

Anwar Berahi adalah Pelopor LGBT Syaitaniah di Tanah Air Malaysia. Rakyat Malaysia mesti insaf bahaya peribadi ini dan kehancuran yang bakal kita mengalami dengan pengaruh karutnya.

Satan Using Gays on TV to Destroy America:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Wk5-u-BBFEQ

Anonymous said...

Anwar dah tak siuman.