Friday, September 06, 2013

Bangsa Melayu bangsa akan cuba ditipu sekali lagi!


This is an old posting published in 2013 on the subject of how easily duped the Malays are, since time immemorial Chinese opposition members in Malaysia who used everything and anthing to trick the simple Malays to vote for them. To a greater extend it woked.
Now Mahahtir Mohamed, a non Malay who disguise himself as one, is employing the same tactic as to garner or at least trying to garner Malay votes to support his Pre-Historic Malay Party to topple a tested government under Barisan Nasional led by a progressive and real Malay leader.
When will the Malays ever learn!!??




LKY berkempen di kawasan Melayu di Singapura dan bertutur dalam Bahasa Melayu...

Speaker Negeri Selangor berpura pura sayang Bangsa Melayu...

Untuk DAP moto mereka yang baru "Berkorban Apa Saja" untuk DAP walau pun kena pakai baju Melayu...

Sewaktu Lee Kuan Yew cuba membentuk kerajaan PAP di Singapura beliau berkempen memakai songkok, symbol Melayu, dan bertutur dalam bahasa Melayu sewaktu berceramah.  Kesemua Melayu dapat di pengaruhi untuk mengundi Cina.
Pengkhianat negara Tian Chua juga memakai sewaktu berkempen juga menyambut orang Melayu di sabuah surau juga memakai baju Melayu.
MP Cina Serdang memakai baju Melayu lengkap seketika melawat keluarga Melayu semasa Hari Raya.  Dan Selangor DAP speaker Hannah Yeoh memakai baju kurung bergambar dengan perempuan Melayu.
Kesimpulan nya, Cina cauvinis DAP ni semua nya tahu bahawa bangsa Melayu memang senang di pengaruhi emosi mereka sebagai contoh, orang asing macam Cina DAP dan PAP pakai baju Melayu orang Melayu semua lemah dan menyokong.
Bangun dan sedar lah kamu Bangsa Melayu yang kamu dtelah di gula gulakan oleh Cina chauvinis jika tidak keturunan kamu akan pupus di negara sendiri!

14 comments:

Anonymous said...

saya masih ingat lagi pak saudara sya orang kuat umno tertipu dengan mainan LKY dipasir panjang singapore sehingga mati dia menangis minta maaf

Anonymous said...

Najib wore a Chinese costume during the CNY

Pe'ah said...

Kalau melayu pula pakai macam cina nak tarik undi cina, alamat jadi macam ah jib gol lah. Terus gol. Ciput undi pun cina tak kasi. Lepas tu bergelak ketawa la mereka kat belakang kita.....bongok punya melayu!

Anonymous said...

Hanya melayu dari PAS dan PKR aje yang selalunya tertipu kerana akal mereka pendek.

Anonymous said...

Sila dtang ke Jerantut dan membuat kajian nasib penduduk daerah itu dan dikampong kampong sekeliling dan barulah membuat kenyataan atas LKY. TK

Anonymous said...

umno langsuungg tarak akalll,hampeh

Anonymous said...

dengar cerita, undang2 pulau kiasu tentang hak milik tanah

sesiapa duduk dan menjaga tanah utk hanya 12 tahun akan dapat menjadi tuan tanah

Anonymous said...

Tiap2 perkara ada makna zahirnya dan hakikat batinnya ... maka kiranya orang Melayu berikhtiar untuk kenal dirinya sendiri dulu barulah wujudnya akal terpelihara yang dapat membezakan hak dan batil.

Anonymous said...

kan dah di ajar dari kecik lagi jangan sangka/anggap tak baik dgn orang. Dah kena baru nak faham. Dah porak poranda baru nak reti. dah telingkup baru nak tau.Critical thinking hampeh. Innocent and dumb tu sifat yg amat terpuji antara kita. konon * orang baik*!!

Anonymous said...

stil now a lot of Chinese using malay partners or worst front for joint venture for government lands, I am sure now malay businessman has the expertise to do business? - who do we blame - the malay or Chinese partner?

Anonymous said...

is umno holding key positions really protecting malay assets or focusing making money for their own benefit. last election, the Chinese has voted against bn - why still state owned land are been given to Chinese driven companies?

Anonymous said...

harapan mb baru Johor dapat betulkan Tanah2 orang melayu, Tanah kerajaan tidak jatuh ke org cina, sekarang habis Tanah di jb dalam pegangan org asing

Anonymous said...

Yg paling haprak - Melayu yg dah hilang pendirian diri sebuk mencium pantat cibai/apek. Abis telan bulat2 brainwashing menyanjung si Apek sampai memandang jijik bangsa sendiri. Malu mengaku melayu - ada yg kalau speaking buat ketawa jer macam taik perasan dah mat saleh sangat walopon cermin kata belacan hangus. Cacing lagi honorable!!

Anonymous said...

Fakes galore !